intuition
Medlem
Har du ett exempel, jag hittar inte något liknande på matrix iaf?Priserna för LHR är ännu billigare, hittat one way ARN-LHR för 1999kr nu, dom verkar ha sparkat ut tillgänglighet i A-klass nu som gör att priserna droppat.
Har du ett exempel, jag hittar inte något liknande på matrix iaf?Priserna för LHR är ännu billigare, hittat one way ARN-LHR för 1999kr nu, dom verkar ha sparkat ut tillgänglighet i A-klass nu som gör att priserna droppat.
Har du ett exempel, jag hittar inte något liknande på matrix iaf?
Finns även andra helgen i November också som exempel. Lite överallt typHar du ett exempel, jag hittar inte något liknande på matrix iaf?
Economy får man i regel lägga till ett par hundra om man vill ha med sig något bagae, så i realiteten torde det bli 999 ish för Economy. Sen tillkommer alla trevliga tillvalen som kostar extra.
SAS verkar har justerat ner priserna till rimligare nivåer nu på ARN-LPA. Tog ett par slumpade datum i februari 2026 och landar på ca 7 000 t/r om man flyger direkt, eller ca 7 500 t/r om man flyger via Oslo för den extra poängintjäningen. Ytterligare en tusenlapp t/r om man vill ha extra intjäning från Business Flex. Allt i bokningsklass A/P.
Hmm fast i S-klass såldes bara Plus Pro till/från Amsterdam så vid jag har sett. Fick du en business flex eller smart/standard för samma pris?Ja, nu är även billigare biljettklasser öppnade så de jämförelser som gjordes i början av veckan har ändrats. Jag skrev då, om AMS i oktober: "5399 i Plus, idag 6768 i C på exakt samma avgångar." Men gör jag samma sökning (samma datum) idag så kan jag faktiskt boka Business för 5357 t/r. Så några kronor billigare än tidigare pris i Plus. Där ser man.
Tror jag såg på Facebook att business platser inom Europa fanns för mars 2026. Det var i kontexten att MC FlyPremium funkade även där.inga bonusbiljetter släppta ännu i Business va? Vore intressant att se om de släpper mer än 2 per avgång
Jodå, huvudstadstriangeln och London har jag hittat på.inga bonusbiljetter släppta ännu i Business va? Vore intressant att se om de släpper mer än 2 per avgång