Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

Samosaguas

Medlem
Verkar som de jobbar på problemet med felaktigt antal poäng. Såg i appen att det iaf står 30 campaign points nu. Tidigare stod den 20 poäng i appen för mig. Uträkningen är dock fortfarande felaktig…

6b8106cbab24322427564d79910b0fcb.jpg

Edit: Tvåa på bollen :)
 

Jean-Pierre

Medlem
Mina faktiska poäng är inte (ännu) ändrade för något av helgens datum. Däremot rubriken Campaign Points i appen, som redan beskrivet. Dock så visar rubriken delvis fel, det är alltid 30 Campaign points oavsett typ av inköp. T.ex. SAS-biljett: "25 Reward Points" samt "30 Campaign points" - borde givetvis vara 50 Campaign points. Får bevaka att de kommer ihåg att ändra den biten också.

You Amateurs... o_O Nästa gång SEB, gör rätt från början så slipper ni städjobbet...
 

MrRob

Medlem
Står även här 30 campaign points på transaktionen men till skillnad från KED så ser jag fortfarande fel poäng i högerkolumnen. Där det står 600/900 borde det stå 600/1200. Månadssummeringen är inte heller rätt.

Men det går uppenbarligen framåt även på SEB :)
 

pswe

Medlem
Kan inte va lätt att driva bank på det här sättet… men det är klart att om fokus är på att minska plastförbrukningen (många ton måste det handla om) genom att inte förnya korten varje år, så kan man inte hinna med allt.
 

Samosaguas

Medlem
Verkar inte gå så smidigt att rätta till problemet med felaktigt antal poäng under kampanjen. Nu har jag fått in en hel del nya rader med minuspoäng dessutom o_O Plus att det fortfarande inte är 45 poäng per 100 kronor på registrerade köp.
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen