Senaste nytt

SAS lanserar travelpass i ekonomi

> Vi har lanserar ett nytt Travel Pass Corporate med full flexibilitet, inga kortavgifter, fast track, gratis val av favoritsäte och betalning först efter resan. Boka nu, res från den 1 oktober.

Testat logga in både som privatperson och mitt företag men hittar inte valet än, så kan tyvärr inte kolla upp priser.

Last edited:
Tolkar jag den rätt så är det alltså bara tpc som får det. Varken pendlar korten eller klipp korten verkar fortsatt finnas I economy. Jag tycker det vore helt rimligt att det skulle dyka upp åtminstone ett travel pass punches I economy för företag som inte tillåter business.

Tolkar jag den rätt så är det alltså bara tpc som får det. Varken pendlar korten eller klipp korten verkar fortsatt finnas I economy. Jag tycker det vore helt rimligt att det skulle dyka upp åtminstone ett travel pass punches I economy för företag som inte tillåter business.
Du har rätt. Jag antog punches när jag läste mailet men läser jag mer noggrant på den där sidan är det mycket riktigt bara tpc som berörs om inga fler ändringar sker.

Toppen