BESVIKEN trots allt. Fick dock ett svar av mannen med brytningen men via mail.. (Läs även fortsättningen under mailet)
Se nedan det svar som SAS skickade på min förfrågan, detta trots att jag bett dom om att kolla på alternativ till till exempel MIA BOG osv och ta bort sista delen av resan. Jag har dessutom fått ett mail från annan person att det finns platser på vissa datum men inte heller det får jag alltså till svar. Notera lite extra sista meningen (hälsningen) på mailet.
----------------------------------
Hej,
Jag har kollat upp alla möjligheter och kunde inte hitta eurobonus resor till din destination.
Med vänlig hälsning
SAS Travelagent
SAS Scandinavian Airlines System AB
+46 (0) 770 727 727
Tänk på vår miljö innan du skriver ut detta mail
Ingen annan flyger till så många destinationer som vi. Inte lika ofta heller.
På
www.sas.se kan du läsa mer om vart och när du kan resa.
Välkommen ombord!
-------------------------------------------------------------------------------
Naturligtvis ringde jag nu upp SAS igen för att se till att SAS kundtjänst söker på andra slutdestinationer precis som jag bad om men dom inte gjorde. Fick prata med en tjej "N" (samma tjej som jag pratade med och som var orsaken till att jag började den här tråden). Först bad jag henne kolla ARN-CUR men det fanns inget, vidare kollade hon MIA men inget osv, allt på min begäran för eget initiativ finns inte (börjar inse att av alla som sitter på kundtjänsten finns det ingen som rest och därför kan dom inte tänka som vi som reser gör). Så nu bad jag henne söka på Chicago och JAAAAAA en plats i business den 30 juli, jättebra! Nu skall jag bara lösa nästa ben så jag bad hennes söka igen på olika vägar, först till BOG men utan tur, sedan till MIA och jag hörde henne knappa och sedan blev det tyst. I min högtalare (pratar i högtalartelefon) knäpper det en gång i minuten men nu har det gått 19 minuter & 26 sekunder. Jag är alltså bortkopplad igen från SAS kundtjänst, sitter här som en mes och undrar hur SAS kan behandla mig på det här sättet. Kan säga att jag är helt rosenrasande och urförbannad för hur jag får lägga min tid på deras okunskap. Hur kan det vara så att dom inte ringer tillbaka?? Dom har ju FF mitt nummer! Hur svårt kan det vara? Skulle mina säljare behandla sina kunder så här hade dom fått sparken - direkt!
Helt enkelt skitförbannad!
Jag har nu också fått information om att kundtjänsten har genomgått 1,5 månaders utbildning av SAS. Utbildningen har varit på de system som används men inte någonting, berättade "D" på kundtjänsten för mig, om hur en resenär tänker - fungerar osv. Det är ju skandal!! Hur skall man kunna bygga kvalitet om man inte vet hur en "kund ser ut". Fullkomligt absurt! Behöver jag säga att den Eurobonusplatsen jag och "N" fann inte var bokad då jag pratade med "D"?
Vill ha samtal från SAS Management!
(Har sett att det finns ett flygbolag vars plan ser ut som flygande sn***ar, kanske dags att ringa dom på riktigt)