Jeg har Star Alliance gullstatus via Aegean.
I det siste har jeg oppelvd å ikke lenger få tilgang til fast track når jeg reiser i SAS Go.
Jeg er klar over at det aldri har fungert på CPH (siden det ikke finnes noen "Star Gold Track" der), men nå har det også skjedd på flyplasser som med "Star Gold Track" som DUS eller OSL, ARN.
Jeg har meldt det inn som en bug via SAS-appen, men har selvfølgelig ikke hørt noe tilbake.
(Jeg satt ved siden av en EBD-kunde på DUS-flyet, han fikk heller ikke fast track - så kanskje det er et generelt problem og ikke relatert til *A G...?)
Er det flere som har opplevd dette?
Fra SAS-ansatte får man bare et tomt blikk eller bullshit som "da må du høre med Aegean" eller "andre selskaper betaler ikke for fast track når man flyr med SAS".
Jeg er så lei av å fly med SAS nå at jeg prøver å unngå dem, men av og til "må" jeg fly med dem, og da hadde vært greit om det fungerte...
I det siste har jeg oppelvd å ikke lenger få tilgang til fast track når jeg reiser i SAS Go.
Jeg er klar over at det aldri har fungert på CPH (siden det ikke finnes noen "Star Gold Track" der), men nå har det også skjedd på flyplasser som med "Star Gold Track" som DUS eller OSL, ARN.
Jeg har meldt det inn som en bug via SAS-appen, men har selvfølgelig ikke hørt noe tilbake.
(Jeg satt ved siden av en EBD-kunde på DUS-flyet, han fikk heller ikke fast track - så kanskje det er et generelt problem og ikke relatert til *A G...?)
Er det flere som har opplevd dette?
Fra SAS-ansatte får man bare et tomt blikk eller bullshit som "da må du høre med Aegean" eller "andre selskaper betaler ikke for fast track når man flyr med SAS".
Jeg er så lei av å fly med SAS nå at jeg prøver å unngå dem, men av og til "må" jeg fly med dem, og da hadde vært greit om det fungerte...