Senaste nytt

SAS Go: Problemer med fast track som gullkunde

Jeg har Star Alliance gullstatus via Aegean.
I det siste har jeg oppelvd å ikke lenger få tilgang til fast track når jeg reiser i SAS Go.
Jeg er klar over at det aldri har fungert på CPH (siden det ikke finnes noen "Star Gold Track" der), men nå har det også skjedd på flyplasser som med "Star Gold Track" som DUS eller OSL, ARN.
Jeg har meldt det inn som en bug via SAS-appen, men har selvfølgelig ikke hørt noe tilbake.
(Jeg satt ved siden av en EBD-kunde på DUS-flyet, han fikk heller ikke fast track - så kanskje det er et generelt problem og ikke relatert til *A G...?)

Er det flere som har opplevd dette?

Fra SAS-ansatte får man bare et tomt blikk eller bullshit som "da må du høre med Aegean" eller "andre selskaper betaler ikke for fast track når man flyr med SAS".
Jeg er så lei av å fly med SAS nå at jeg prøver å unngå dem, men av og til "må" jeg fly med dem, og da hadde vært greit om det fungerte...

SAS Fast Track har aldrig varit en förmån för Star Alliance Gold resande i SAS Go. Endast SAS EuroBonus Guld eller Diamond har tillgång till SAS Fast Track i Skandinavien.

DUS ligger ikke i Skandinavia. Og jeg har alltid fått tilgang til fast track på OSL. På ARN får jeg også tilgang når jeg viser frem mitt Aegean-gullkort.

Som sagt, OM den er oppdatert er en annen sak...

Send en meldng her og spør hvorfor du ble nektet i DUS? https://www.staralliance.com/en/contact-us

(lenge siden jeg var på DUS, har de flere fast track steder så man kan gå feil plass? Klarte av gammel vane fra pandemien å gå til feil fasttrack i CPH for 1 uke siden å skjønte ingen ting når jeg fikk DENIED BEEEP :p )

Nei, det finnes bare én fast track på DUS, det var derfor jeg valgte det som et eksempel. Medarbeideren ved innsjekk-skranken skjønte heller ingenting og endte opp med å skrive en kommentar på boardingkortet om at jeg skulle ha tilgang til fast track... Som sagt, det har alltid fungert. Men ikke nå lenger.

Toppen