Fick just ett mail som sa:
"Din voucher som går ut den 31/12 2020 kommer att bli förlängd till den 31/3 2021. "
får se om de då kommer till nytta... Känns tight men men...
Undrar varför det är olika datum?
Din voucher som går ut den 31/12 2020 kommer att bli förlängd till den 28/2 2021. Vouchern innebär att du kan boka en valfri bonusresa till halva poängpriset. Poängrabatten gäller bonusresor med SAS och Star Alliance för upp till två personer, med reservation för tillgänglighet. Tänk på att du måste göra bokningen för din resa senast den 28/2 2021. Datumen för resan kan vara senare.
Jag fick just svar av SAS, se nedan.
Är väl det som diskuterats tidigare med att Elitvouchers förlängs till mars medan premium till feb. Dock kan man ju såklart undra varför man skiljer på det, förstår inte riktigt det mer än att Elit kanske förtjänar lite extra fördel pga högre priset man betalar.Undrar varför det är olika datum?
Din voucher som går ut den 31/12 2020 kommer att bli förlängd till den 28/2 2021. Vouchern innebär att du kan boka en valfri bonusresa till halva poängpriset. Poängrabatten gäller bonusresor med SAS och Star Alliance för upp till två personer, med reservation för tillgänglighet. Tänk på att du måste göra bokningen för din resa senast den 28/2 2021. Datumen för resan kan vara senare.
Mina 5 vouchers är dock alla Elite vouchers.Är väl det som diskuterats tidigare med att Elitvouchers förlängs till mars medan premium till feb. Dock kan man ju såklart undra varför man skiljer på det, förstår inte riktigt det mer än att Elit kanske förtjänar lite extra fördel pga högre priset man betalar.
Så kan det ju va!Har fått en av 3 vouchers förlängda, kan de vara så att de kör i datumordning från när den triggades? (vet att jag borde lugna mig men... )