Senaste nytt

SAS Explore iPad appen läggs ner

Elberto

Medlem
Jag tycker om iPad appen "Explore". T.ex. När jag sitter på flygplatsen och ladda ner tidningar eller hoppa sen vidare till Readly appen. Nu startade jag Explore appen idag och det kom upp ett meddelande att appen läggs ner.
Tråkigt tycker jag, speciellt när det inte verkar finnas ett alternativ för oss med iPad. Man hänvisa till iPhone appen.... come on, SAS.
IMG_0106.PNG

Men kom igen... de kan ju inte hänvisa till en iPhone-app till en iPad. Något är ju fel på deras IT-styrning...
Appen till iPad är ju enda vettiga sättet att konsumera de tidningar man kan ladda ner, så om de inte fixar iPhone-appen så att den blir iOS-universell så undrar man ju om de kanske planerar att lägga ner hela download-konceptet.
De kunde väl i alla fall fixa en webbsida som går att använda på ett vettigt sätt på en iPad, men nu vet jag att jag är ute och önskedrömmer alldeles för mycket igen... Suck... :(

Men kom igen... de kan ju inte hänvisa till en iPhone-app till en iPad. Något är ju fel på deras IT-styrning...
Appen till iPad är ju enda vettiga sättet att konsumera de tidningar man kan ladda ner, så om de inte fixar iPhone-appen så att den blir iOS-universell så undrar man ju om de kanske planerar att lägga ner hela download-konceptet.
De kunde väl i alla fall fixa en webbsida som går att använda på ett vettigt sätt på en iPad, men nu vet jag att jag är ute och önskedrömmer alldeles för mycket igen... Suck... :(

Eller hur! För en sekund sen efter jag läste ett klassik @agehall svar trodde jag att jag var den enda som ladda ner tidningar.

Toppen