415th Night Fighter Squad
Medlem
Noen som skal ta et milage run til Hong Kong i september? Utreise fredag og søndag tilbake?
Tenkte å benytte meg av F&F kampanjen.
Jag skall förvisso dit nu i maj på en milagerun men, jag har faktiskt kollat in just 1-3 september lite sugen blir man ju då skulle jag kunna säkra guldet en månad efter mitt brytdatum...Noen som skal ta et milage run til Hong Kong i september? Utreise fredag og søndag tilbake?
Noen som skal ta et milage run til Hong Kong i september? Utreise fredag og søndag tilbake?
Jag skall faktiskt göra en sådan resa nu i maj Fre 12/5 - Sön 14/5, jag har bokat Hilton Garden Inn, bokat plus och lagt in plusgrade till Business.415th Night Fighter Squad: Ja jag funderar starkt på Hong Kong med en övernattning i september och åker i plus (med plusgrade försök till C). Kanske nya ipad Pro kommit då också. Har sett någon prisjämförelse där priserna i Hong Kong var bäst på apple produkter. Jag har HHG så en natt på Garden inn låter lockande. Jag kan alla datum efter 13:e september ser det ut som i kalendern. Själv då?
1-3 september er et alternativ....Jag har faktiskt kollat in just 1-3 september lite sugen blir man ju då skulle jag kunna säkra guldet en månad efter mitt brytdatum...
Oi! det blir noen timer på samme fly...Åker ARN-HKG ToR med vändande flyg 2-3 september för EBD ytterligare ett år. Inte direkt en resa att se fram emot men, men...
Jag kan alla datum efter 13:e september ser det ut som i kalendern. Själv då?
Billigast är utan tvekan ett AMEX Elite och det ger ju också förnämliga 2-4-1 vouchers med spend.Sitter med exakt 30k poäng nu, med brytdatum sista november. Tyvärr har jag bara en resa inbokad för tillfället, till MMX i början av Juni i GO. Har inget resande inplanerat i jobbet just nu, vilket gör mig orolig. Förmodligen blir det väl åtminstone någon jobbrelaterad resa innan 30:e november, men better safe then sorry som man brukar säga. Någon som har lite inspiration till vart jag kan tänkas släpa med mig sambon för att i nödfall flyga in 14500 färska pinnar?Tidpunkt för resa är egalt, så länge det kan ske innan sista november.
Bas är Arlanda, och Amex Elite har jag inte, och har inga planer på att införskaffa, då jag är väldigt nöjd med mitt Platinum (nåja, senaste rundan "enhancements" har påverkat nöjdhetsgraden en smula).