Jag får fråga chatten imorgon, de lär väl kunna se status.Jag tog en bild på julkalendern, men inget som anger mitt konto eller så. Ser nu också att julkalendern 2024 är nedlagt (länken funkar inte)
Jag får fråga chatten imorgon, de lär väl kunna se status.Jag tog en bild på julkalendern, men inget som anger mitt konto eller så. Ser nu också att julkalendern 2024 är nedlagt (länken funkar inte)
Rapportera gärna här. Jag är också i tankar om att ev boka om jag vet att jag är reggad.Jag får fråga chatten imorgon, de lär väl kunna se status.
Gjorde likadant, tog en bild som visar att jag är anmäldJag tog en bild på julkalendern, men inget som anger mitt konto eller så. Ser nu också att julkalendern 2024 är nedlagt (länken funkar inte)
Väldigt lång kö i chatten idag.Rapportera gärna här. Jag är också i tankar om att ev boka om jag vet att jag är reggad.
TKU, tyvärr låter SAS inte boka retur på samma plan, men är 30 sekunder från tullen till security en våning upp. Så separata biljetter går.Hej forumet, behöver tanks upp ett par tusen poäng innan min kvalperiod går ut i juni, helst dagsflygning från ARN, är det HEL eller något annat som funkar bäst ?
Läs inlägg några veckor bakåt här i tråden så hittar du förslag.Hej forumet, behöver tanks upp ett par tusen poäng innan min kvalperiod går ut i juni, helst dagsflygning från ARN, är det HEL eller något annat som funkar bäst ?
Anslutningen är tillåten, Minimum Connecting Time som krävs i TKU är bara 15 minuter men SAS hemsida kräver konsekvent minst 1 timme över hela världen. Så det går att boka som en sammanhängande biljett om man ringer in, och är troligen något billigare på det sättet eftersom SEK-biljetterna är lite billigare än EUR-biljetterna.TKU, tyvärr låter SAS inte boka retur på samma plan, men är 30 sekunder från tullen till security en våning upp. Så separata biljetter går.
Eller ta en halv-dag i Åbo?
VAA är en annan destianation som fungerar utmärkt med vändande flyg. Tar max 5 min att gå av planet, ut och igenom säkerthetskontrollen. Troligtvis har inte alla kommit av flyget ännu när man slår sig ned vid gaten. Separata biljetter fungerar braTKU, tyvärr låter SAS inte boka retur på samma plan, men är 30 sekunder från tullen till security en våning upp. Så separata biljetter går.
Eller ta en halv-dag i Åbo?