palmen
Moderator
Ja det fungerar braKan man göra en mileage run med vändande SAS-flyg till Hong Kong?
Ja det fungerar braKan man göra en mileage run med vändande SAS-flyg till Hong Kong?
Jag tänkte först så också, men efter lite fundering så kom jag fram till att jag nog ville ha åtminstånde en övernattning både för att se lite av stan och för att jag inte skall komma hem som ett vrakKan man göra en mileage run med vändande SAS-flyg till Hong Kong?
Då var min första milagerun bokad, det blir GOT-HKG mellan 12/5 - 14/5, jag har bokat Plus på vägen dit och Go på hemvägen, hoppas på plusgrade till åtminstone plus på hemvägen och då kommer jag nå EBG igen.
Jag tänkte först så också, men efter lite fundering så kom jag fram till att jag nog ville ha åtminstånde en övernattning både för att se lite av stan och för att jag inte skall komma hem som ett vrak
Men om du tror att du kan klara av 10+ timmar x2 back to back... kanske om man åker business men annars nej.
ca. 6900 :- och då bokade jag plus på utresan då prisskillnaden inte var så stor, dock funderar jag på att boka om och ta plus på hemvägen också.Får man fråga vad du fick för pris på resan?
När skall du åka ?Det blir nog övernattning, lite ordentligt med sömn och en dusch!
ca. 6900 :- och då bokade jag plus på utresan då prisskillnaden inte var så stor, dock funderar jag på att boka om och ta plus på hemvägen också.
När skall du åka ?
Min tid är till och med juli månad och helgen 12-14/5 är den billigaste jag har hittat innan mitt brytdatum.Jag har lite mer tid på mig, tom september och funderar på att ta ett av kampanjpriserna under september men helt bestämt mig än.