Du behöver inte vara orolig, du har businessäte. SAS öppnade upp businesskabinen för marknadsföring.Jag blev ombokad till den här avgången CPH-ARN , är bokad i plus och hade valt stol så nu är vi seatade i business enligt seatmap’n.
Hur troligt är det att vi kommer få sitta där tror ni? Minns inte hur det var när SAS flög A350 den sträckan
Du menar att man sätter in en A330 till Atlanta gör att man måste flyga 2tor ARN-CPH på tisdagar också med A330?Jag fick equipment change idag från A350 till A330 till Atlanta i december. Kan detta hänga ihop?
Du menar att man sätter in en A330 till Atlanta gör att man måste flyga 2tor ARN-CPH på tisdagar också med A330?
Med 99% säkerhet är det antingen crew training eller jippo det handlar om. Folk gick ju bananas tidigare av att få flyga A350 på samma sträcka.Jag tänker att man byter ut individer och ändrar tursättningen på A330 av någon anledning. Jag vet inte, därav frågan.
Med 99% säkerhet är det antingen crew training eller jippo det handlar om. Folk gick ju bananas tidigare av att få flyga A350 på samma sträcka.
Viktigt för influencer att synas och höras så de har bilder att lägga upp när de flyger första klass.