Vågar man äta den maten tro, hoppas kylkedjan fungerar hela vägen.Catering från GOT körs bilvägen från CPH läste jag i någon artikel.
Catering från GOT körs bilvägen från CPH läste jag i någon artikel.
GP men jag kan inte hitta det längre. De blev kanske tillsagda att ta bort det.Vågar man äta den maten tro, hoppas kylkedjan fungerar hela vägen.
Vart läste du det?
Att frakta något från Köpenhamn till Göteborg är ingen big deal om du tänker på allt annat som fraktas idag och alla lager som "ligger på vägen" - för att du som kund ska få din beställda vara inom 24h... En annan spännande tanke är då hur din förbeställa taxfree påse har kommit till flygstolen när du kliver ombord på t,ex kreta eller Gran Canaria?Hoppas dom kör på biobränsle.....
Är inget krångel, skulle vilja säga att för att få dessa linjer på outstations att bära måste man dra fördelar av storflygplatsens fördelar. I detta fall kan SAS då göra större inköp till flygköket på Kastrup och pressa prisernaLåter genomtänkt att starta linjer från outstations där sånt här krångel behövs. Säkert samma för AAL då också.
Det vågar jag garanterat lova att du kan äta. Länderna i Skandinavien har en av världens strängaste lagar gällande hantering av livsmedel. Vågar du äta pizza på din lokala restaurang eller hamburgare på snabbmatskedjan så vågar du äta ombord på ett flygplan kan jag lova digVågar man äta den maten tro, hoppas kylkedjan fungerar hela vägen.
Vart läste du det?
Är bara att göra en googling om man nu vill veta lite mer.Det vågar jag garanterat lova att du kan äta. Länderna i Skandinavien har en av världens strängaste lagar gällande hantering av livsmedel. Vågar du äta pizza på din lokala restaurang eller hamburgare på snabbmatskedjan så vågar du äta ombord på ett flygplan kan jag lova
Att frakta något från Köpenhamn till Göteborg är ingen big deal om du tänker på allt annat som fraktas idag och alla lager som "ligger på vägen" - för att du som kund ska få din beställda vara inom 24h... En annan spännande tanke är då hur din förbeställa taxfree påse har kommit till flygstolen när du kliver ombord på t,ex kreta eller Gran Canaria?
Är inget krångel, skulle vilja säga att för att få dessa linjer på outstations att bära måste man dra fördelar av storflygplatsens fördelar. I detta fall kan SAS då göra större inköp till flygköket på Kastrup och pressa prisernaå hålla en stabilare produkt
Det vågar jag garanterat lova att du kan äta. Länderna i Skandinavien har en av världens strängaste lagar gällande hantering av livsmedel. Vågar du äta pizza på din lokala restaurang eller hamburgare på snabbmatskedjan så vågar du äta ombord på ett flygplan kan jag lova dig![]()
Vad ska de göra när det inte går några flyg mellan CPH och GOT om de inte litar på köket i Göteborg?Det är bara en dålig trafikdag på E6 bort från att inte ha någon catering.
Känns som en onödig risk men funkar det så funkar det.
LSG har inget kök kvar på Landvetter.Vad ska de göra när det inte går några flyg mellan CPH och GOT om de inte litar på köket i Göteborg?