Senaste nytt

Sökes: Göteborg-Panama City i Business med Star Alliance Augusti 2017

JeanHell

Medlem
Hej,

Har i dagsläget en bokad bonusresa GOT-PTY med Swiss Air över New York på ditvägen och Miami på hemvägen. Är inte helt nöjd med denna bokning då vi får över 10 timmar layover på EWR, så därför tänkte jag konsultera er eminenta forumdeltagare och se om det kan finnas någon bättre väg. :)
  1. Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
  2. Var är din destination? Panama City (PTY).
  3. När vill/behöver du resa ut? 3 Augusti 2017 +- 1 dag
  4. När vill/behöver du komma hem? Hemma 23 Augusti +-1 dag
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 2 Vuxna
  7. I vilken kabinklass? Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star alliance
  9. Vad är din budget? (per person) 2-4-1 voucher, vill helst åka åka över Nordamerika/direkt Panama för att hålla mig i Nordamerika-zonen och spara på poängen. Men går inte det så är jag öppen för alla förslag.
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    • Inte för långa layover-tider, 4-5 timmar
    • Bra stolar på long-haul-flygningarna
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Tack på förhand för alla förslag!!

• Gilla
Reactions: Gus
Lufthansa från FRA till PTY eller kombinerat med Copa och byte i Mexico City kanske?

Tack för tips, jag har sökt detta men inte hittat tillgänglighet de dagarna. Jag har sökt en del från olika flygplatser i Europa men verkar antingen vara svårt med business i Augusti (som brukligt) eller så har många flygbolag inte släppt dessa biljetter ännu.

Tack för tips, jag har sökt detta men inte hittat tillgänglighet de dagarna. Jag har sökt en del från olika flygplatser i Europa men verkar antingen vara svårt med business i Augusti (som brukligt) eller så har många flygbolag inte släppt dessa biljetter ännu.
Lufthansa till MEX är rätt enkelt att hitta. Till och med i First.
Du kan titta på både FRA-MEX såväl som MUC-MEX.

Toppen