Hej,
Jag har en fråga om man med c. 300.000 Eurobonus poäng och en AMEX 2-4-1 voucher får ihop en resa för 1 person i augusti/september 2019 enligt nedan. Som jag förstår det inbegriper det Open Jaw lösning och ett alternativ till det är att dela upp resan och åka ARN - Asien // ARN - USA separat.
Utresa: ARN till BKK/HK/SIN (gärna First ut), stanna i Asien i c. 14 dagar, sedan OM DET GÅR vill jag forsätta till USA västkust, LA eller San Francisco och stanna där i 7 - 10 dagar, sedan därfirån ta mig hem till Stockholm.
Ber om ursäkt på förhand om frågan är ställd på fel sätt eller otydlig!
Jag har en fråga om man med c. 300.000 Eurobonus poäng och en AMEX 2-4-1 voucher får ihop en resa för 1 person i augusti/september 2019 enligt nedan. Som jag förstår det inbegriper det Open Jaw lösning och ett alternativ till det är att dela upp resan och åka ARN - Asien // ARN - USA separat.
- Varifrån vill du börja din resa? Arlanda eller Kastrup
- Var är din destination? Hong Kong / Bangkok / Singapore // Los Angeles / San Francisco
- När vill/behöver du resa ut? 18:e augusti 2019 (+/- 3 dagar)
- När vill/behöver du komma hem? Senast 22 september 2019
- Hur länge vill du vara borta? c. 30 dagar
- Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
- I vilken kabinklass? First class (prio); business class
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance (ingen intern preferens)
- Vad är din budget? (per person) 300 000 EB poäng, 1st. AMEX 2-4-1
- Vad är det viktigaste för dig? Möjlighet till stop-over (open jaw)
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Utresa: ARN till BKK/HK/SIN (gärna First ut), stanna i Asien i c. 14 dagar, sedan OM DET GÅR vill jag forsätta till USA västkust, LA eller San Francisco och stanna där i 7 - 10 dagar, sedan därfirån ta mig hem till Stockholm.
Ber om ursäkt på förhand om frågan är ställd på fel sätt eller otydlig!