Hej,
Det vankas bröllop nästa år och därmed planeras det för en smekmånad i samband med det också. Siktet just nu är inställt på Bali (men andra intressanta alternativ där man kan få sol+bad + lite äventyr/runt resa emottas tacksamt också). Vet inte om det går att boka redan - men litar på att detta forum har koll på detaljerna och kan påpeka vad som gäller i sådana fall. Jag har själv försökt söka på diverse tjänster - men på sin höjd hittat ARN-BKK-DPS med Thai. Har fått för mig att det finns roligare alternativ gällande bolag, så som LH eller Singapore som vore kul att testa.
Det vankas bröllop nästa år och därmed planeras det för en smekmånad i samband med det också. Siktet just nu är inställt på Bali (men andra intressanta alternativ där man kan få sol+bad + lite äventyr/runt resa emottas tacksamt också). Vet inte om det går att boka redan - men litar på att detta forum har koll på detaljerna och kan påpeka vad som gäller i sådana fall. Jag har själv försökt söka på diverse tjänster - men på sin höjd hittat ARN-BKK-DPS med Thai. Har fått för mig att det finns roligare alternativ gällande bolag, så som LH eller Singapore som vore kul att testa.
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
- Var är din destination? Bali (men även öppen för andra tips i antingen sydostasien, stilla havet, indiska oceanen)
- När vill/behöver du resa ut? Tidigast 27 maj 2019, helst ej utresa senare än 30 maj.
- När vill/behöver du komma hem? 7-16 juni 2019.
- Hur länge vill du vara borta? Enligt datum ovan, dock minst en dryg vecka.
- Hur många personer som skall resa? 2 personer
- I vilken kabinklass? Minst Business, helst First.
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance.
- Vad är din budget? (per person) 190 000 poäng och en Amex 2-4-1.
- Vad är det viktigaste för dig? En härlig första upplevelse i business/First. Ej främmande för kortare flighter inom Europa eller Asien för att möjliggöra en längre trevlig long-haul.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan absolut tänka oss mellanlandningar/stop over/lay over i asiatiska städer. Vi har varit i Hong Kong, men praktiskt taget alla andra asiatiska städer är nya för oss.