Hej,
Jag och min bror har samlat Eurobonuspoäng nu i ca 2 år och planerar att boka in vår drömresa i First. Så vi ville gärna be om er hjälp angående rutter, sökningar m.m. Alla tips uppskattas!!
Tack!
Jag och min bror har samlat Eurobonuspoäng nu i ca 2 år och planerar att boka in vår drömresa i First. Så vi ville gärna be om er hjälp angående rutter, sökningar m.m. Alla tips uppskattas!!
- Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn
- Var är din destination? Singapore, alternativt First med Thai till Bangkok, sedan Bangkok - Singapore och First med Singapore Airlines hem till Köpenhamn.
- När vill/behöver du resa ut? Oktober 2020 är tanken.
- När vill/behöver du komma hem? Vara iväg max en vecka totalt.
- Hur många personer som skall resa? 2
- I vilken kabinklass? First/Business funkar även bra
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Gärna Singapore Airlines, Thai Airways, Lufthansa.
- Vad är din budget? (per person) Tillräckligt med EB-poäng samt Amex 2for1 voucher
- Vad är det viktigaste för dig? Upplevelsen på flygplanet och lounger, vi är champagne-älskare så gärna flygbolag och lounger som levererar där.
- Övrigt: Drömmen vore Thai Airways ena hållet och Singapore Airlines andra. Sen ca 2-3 nätter på plats i Singpore på något najs hotell, finns kanske bra hotell med lounge och champagne där med?
Tack!