Hej,
Inser att det med största sannolikhet är helt kört att hitta bonusresor för mina datum, men törstar efter sol och bad. New York över påsken som är bokat lockar inte i vintermörkret. Letat lite på United/Air Canada via de främsta hubbarna i Europa (Istanbul/Wien, finns det andra?). Även om det skulle vara torrt just nu, vilka flygbolag kan släppa 90-120 dagar innan resa?
Tack för hjälpen!
Inser att det med största sannolikhet är helt kört att hitta bonusresor för mina datum, men törstar efter sol och bad. New York över påsken som är bokat lockar inte i vintermörkret. Letat lite på United/Air Canada via de främsta hubbarna i Europa (Istanbul/Wien, finns det andra?). Även om det skulle vara torrt just nu, vilka flygbolag kan släppa 90-120 dagar innan resa?
Tack för hjälpen!
- Varifrån vill du börja din resa? Helst Stockholm, men kan ta mig till övriga Nordiska hubbar också
- Var är din destination? Mauritius
- När vill/behöver du resa ut? 13 april +/- 3-5 dagar
- När vill/behöver du komma hem? 20 april +/- 3-5 dagar
- Hur länge vill du vara borta? 6-10 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? Business class
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
- Vad är din budget? (per person) Har tillräckligt med poäng + vouchers
- Vad är det viktigaste för dig? Allt utom Ethiopian är av intresse givet min situation, det långa leget måste vara business class, ekonomi intra-Europa är OK
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej