Pekinganka
Medlem
Hej!
Jag blir galen på att jag inte får ihop en resa på awardfares, så nu tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig. Det är en present till mig och frun, och en chans att komma bort från livet med tre barn. Svärföräldrarna är nyblivna pensionärer så vi är väldigt flexibla med datum
Stort tack på förhand!
Jag blir galen på att jag inte får ihop en resa på awardfares, så nu tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig. Det är en present till mig och frun, och en chans att komma bort från livet med tre barn. Svärföräldrarna är nyblivna pensionärer så vi är väldigt flexibla med datum
Stort tack på förhand!
- Varifrån vill du börja din resa? - Stockholm (möjligtvis Göteborg)
- Var är din destination? - Nordamerika (eller egentligen vart som helst som ryms inom poängbudget och innebär långflyg)
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? - ToR
- När vill/behöver du resa ut? - Tidigast första mars
- När vill/behöver du komma hem? - Kommer gärna iväg innan sommaren 2026
- Hur länge vill du vara borta? 2-4 nätter - helst inte mer än tre semesterdagar
- Hur många personer som skall resa? (Ange antal vuxna och barn. Även barnet/ens ålder)
- I vilken kabinklass?
- Business - i första hand
- Premium Economy - en väg kan gå i Eco+
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? - Skyteam
- Vad är din budget? (per person)
Jag har ca 130k poäng och en 2-4-1-voucher - Vad är det viktigaste för dig?
- Att det blir av och vi får en trevlig resa
- Destination sekundärt - alla platser har sin charm. Drömmen vore Montreal men det verkar helkört.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? (t ex stop i Singapore på vägen till Australien)
Last edited: