Senaste nytt

Söker resa till Thailand i januari 2021

Hej! Letar efter en resa från Stockholm till Thailand i januari nästa år. Två personer i business class. Helst flyg till Phuket eller Krabi och hemresa från Bangkok. Annars fungerar t o r till Bangkok.
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Krabi, Phuket eller Bangkok
  3. När vill/behöver du resa ut? 1 - 14 januari
  4. När vill/behöver du komma hem? Ca tre veckor efter utresa
  5. Hur länge vill du vara borta? Ca tre veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Med Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) Max 140 000 EB-poäng per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Helst direktflyg men inget krav
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Påbörjar helst resan i Krabi eller Phuket. Vill helst avsluta resan med några dagar i Bangkok så det är bra om hemflyget går därifrån. Är flexibel och kan ändra mig om det inte finns flyg som passar.

Hej! Letar efter en resa från Stockholm till Thailand i januari nästa år. Två personer i business class. Helst flyg till Phuket eller Krabi och hemresa från Bangkok. Annars fungerar t o r till Bangkok.
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Krabi, Phuket eller Bangkok
  3. När vill/behöver du resa ut? 1 - 14 januari
  4. När vill/behöver du komma hem? Ca tre veckor efter utresa
  5. Hur länge vill du vara borta? Ca tre veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Med Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) Max 140 000 EB-poäng per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Helst direktflyg men inget krav
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Påbörjar helst resan i Krabi eller Phuket. Vill helst avsluta resan med några dagar i Bangkok så det är bra om hemflyget går därifrån. Är flexibel och kan ändra mig om det inte finns flyg som passar.
Har du amex voucher? Annars är det kört då det kostar 165.000 per person till sydostasien...

har du letat något själv ännu?

Ja, jag har en voucher. Har letat själv och hittade alternativ som kostade så mycket. Trodde det gick att resa billigare till Thailand men det är alltså så mycket poäng det kostar?

Ja, jag har en voucher. Har letat själv och hittade alternativ som kostade så mycket. Trodde det gick att resa billigare till Thailand men det är alltså så mycket poäng det kostar?

Nej det är 165.000 som gäller, bjud in sambo/vänner/familj till amex kort med pågående kampanj nu så har du snart dom 165k som du behöver för t/r i Business

Japp. 100k räcker för rena sas flighter men då kommer du inte till Thailand (Kina, Hongkong och Tokyo).

Med stad alliance kommer du till Nordamerika, Nordafrika eller Indien för mindre än 140, resten kostar mer.

Förutsatt att du vill flygs business eller bättre. Men det vill du ju såklart!

Toppen