Har tänkt att leta efter en awardresa för mig min fru och en infant på 14 månader då resan kommer att äga rum. Inser att jag är otroligt sent ute men vill se om det går att hitta något kul ändå. Skulle vilja hitta en resa i businessclass.
Varifrån vill du börja din resa?
Arlanda, Oslo eller Göteborg
Var är din destination?
Har väldigt svårt att komma på vart man ska åka så jag är väldigt öppen och tacksam för förslag. Kan vara storstad eller natur bara det inte är varmt som i en sandlåda på sommaren. Kan ju inte vara borta så länge tyvärr på grund av tråkigt jobbupplägg detta år. :/ Min bror bor i LA men antar att det är svårt att hitta en resa dit under den perioden när jag är så sent ute.
När vill/behöver du resa ut?
Utresa 21 juli eventuellt någon dag senare.
När vill/behöver du komma hem?
Måste vara hemma senast kvällen den 29 juli
Hur länge vill du vara borta? --
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 1 infant på 14 månader vid resan.
I vilken kabinklass? I Business class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance pga 2-4-1
Vad är din budget? (per person)
Har 220000 poäng och en 2-4-1 amex voucher.
Vad är det viktigaste för dig? Kort restid, vad som än underlättar med bebisen
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? --
Har aldrig flygit med lilleman så det är väldigt nervöst men det är väl bara att ta tjuren vid hornen.
Inte helt lätt att hjälpa mig men är tacksam för försök
Varifrån vill du börja din resa?
Arlanda, Oslo eller Göteborg
Var är din destination?
Har väldigt svårt att komma på vart man ska åka så jag är väldigt öppen och tacksam för förslag. Kan vara storstad eller natur bara det inte är varmt som i en sandlåda på sommaren. Kan ju inte vara borta så länge tyvärr på grund av tråkigt jobbupplägg detta år. :/ Min bror bor i LA men antar att det är svårt att hitta en resa dit under den perioden när jag är så sent ute.
När vill/behöver du resa ut?
Utresa 21 juli eventuellt någon dag senare.
När vill/behöver du komma hem?
Måste vara hemma senast kvällen den 29 juli
Hur länge vill du vara borta? --
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 1 infant på 14 månader vid resan.
I vilken kabinklass? I Business class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance pga 2-4-1
Vad är din budget? (per person)
Har 220000 poäng och en 2-4-1 amex voucher.
Vad är det viktigaste för dig? Kort restid, vad som än underlättar med bebisen
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? --
Har aldrig flygit med lilleman så det är väldigt nervöst men det är väl bara att ta tjuren vid hornen.
Inte helt lätt att hjälpa mig men är tacksam för försök