Senaste nytt

Söker businessbiljett: Stockholm-Sydney/Denpasar

lunne

Medlem
Min far ska hälsa på mig i Australien och vill gärna flyga business då det är hans 70-årsresa. Han vill gärna anlända till Sydney runt första helgen i mars. Efter tre veckor i Australien tänkte han flyga upp till Bali, spendera en vecka där och sedan flyga hem från Bali till Sverige efter påsk den 1 alt. 2 april.

Tilltänkt rutt: Arlanda-Sydney (1 mars), Sydney-Denpasar (24 mars), Denpasar-Arlanda (2 april)
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm (Östersund)
  2. Var är din destination? Sydney tre veckor, sedan Bali en vecka.
  3. När vill/behöver du resa ut? 3 Mars 2018 +/- 2 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? 3 April
  5. Hur länge vill du vara borta? 4 veckor, varav tre i Australien (ca 3 mars-23 mars) och en vecka på Bali (ca 24 mars-2 april)
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance då han är SAS EB Diamond, men Qatar eller Cathay vore också super.
  9. Vad är din budget? (per person) max 25.000 SEK per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Bra komfort och service
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej, men kan göras om priset blir lägre

Hittar kr 21,558.00 på ITA Matrix med Singapore Airlines om jag söker open jaw ARN-SYD, DPS-ARN men det exkluderar SYD-DPS. Finns några bra alternativ för att få sträckan SYD-DPS inkluderad till ett vettigt pris?

Tack på förhand!

Last edited:
Hittar kr 21,558.00 på ITA Matrix med Singapore Airlines om jag söker open jaw ARN-SYD, DPS-ARN men det exkluderar SYD-DPS. Finns några bra alternativ för att få sträckan SYD-DPS inkluderad till ett vettigt pris?

Tack på förhand!
I så fall är det bättre att boka som följande:

1, Stockholm-Sydney T/R med stopover i Singapore på hemvägen.
2, Singapore-Denpasar T/R (medan ni är stopover i Singapore)

Toppen