lunne
Medlem
Min far ska hälsa på mig i Australien och vill gärna flyga business då det är hans 70-årsresa. Han vill gärna anlända till Sydney runt första helgen i mars. Efter tre veckor i Australien tänkte han flyga upp till Bali, spendera en vecka där och sedan flyga hem från Bali till Sverige efter påsk den 1 alt. 2 april.
Tilltänkt rutt: Arlanda-Sydney (1 mars), Sydney-Denpasar (24 mars), Denpasar-Arlanda (2 april)
Hittar kr 21,558.00 på ITA Matrix med Singapore Airlines om jag söker open jaw ARN-SYD, DPS-ARN men det exkluderar SYD-DPS. Finns några bra alternativ för att få sträckan SYD-DPS inkluderad till ett vettigt pris?
Tack på förhand!
Tilltänkt rutt: Arlanda-Sydney (1 mars), Sydney-Denpasar (24 mars), Denpasar-Arlanda (2 april)
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm (Östersund)
- Var är din destination? Sydney tre veckor, sedan Bali en vecka.
- När vill/behöver du resa ut? 3 Mars 2018 +/- 2 dagar
- När vill/behöver du komma hem? 3 April
- Hur länge vill du vara borta? 4 veckor, varav tre i Australien (ca 3 mars-23 mars) och en vecka på Bali (ca 24 mars-2 april)
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? I Business class
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance då han är SAS EB Diamond, men Qatar eller Cathay vore också super.
- Vad är din budget? (per person) max 25.000 SEK per person
- Vad är det viktigaste för dig? Bra komfort och service
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej, men kan göras om priset blir lägre
Hittar kr 21,558.00 på ITA Matrix med Singapore Airlines om jag söker open jaw ARN-SYD, DPS-ARN men det exkluderar SYD-DPS. Finns några bra alternativ för att få sträckan SYD-DPS inkluderad till ett vettigt pris?
Tack på förhand!
Last edited: