Gizmokvack
Medlem
Testar här att göra ett sista desperat försök att inte behöva vaska min voucher. Jag har klickat mig fram ort för ort på både SAS Award-söken och på awardhacks utan framgång.
Jag är mycket medveten om att jag är ute i sista minuten och söker biljetter i den svåraste perioden och med en måttligt äventyrlig medresenär. Problemet är att vår barnvakt är lärare och ska vi komma iväg själva är det till loven vi måste förhålla oss. Någon som sett något intressant så tipsa gärna.
Jag är mycket medveten om att jag är ute i sista minuten och söker biljetter i den svåraste perioden och med en måttligt äventyrlig medresenär. Problemet är att vår barnvakt är lärare och ska vi komma iväg själva är det till loven vi måste förhålla oss. Någon som sett något intressant så tipsa gärna.
- Varifrån vill du börja din resa? Göteborg i första hand, annars Arlanda/Köpenhamn.
- Var är din destination? Inte läge att vara kräsen tänker jag men gärna utanför Europa. Krav på tillgång till strand/hav om det är varmt.
- När vill/behöver du resa ut? Utresa från 1 juli, hemma senast 10 augusti (måste dock vara hemma 16-19 juli pga cup)
- När vill/behöver du komma hem?
- Hur länge vill du vara borta? 5-8 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2
- I vilken kabinklass? Längre flygningar i businessclass
- Med vilka flygbolag vill du flyga med?
- Vad är din budget? (per person) 250k poäng (1st 2-4-1 voucher)
- Vad är det viktigaste för dig? Att komma iväg
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen?