Senaste nytt

Söker: Award till Bali över nyår

chandros

Ny medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Göteborg eller Stockholm
  2. Var är din destination? Denpasar (Bali)
  3. När vill/behöver du resa ut? 25 DEC + 3 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem?
  5. Hur länge vill du vara borta? 10-14 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? Eurobonus-poäng som krävs (Amex 2-4-1)
  10. Vad är det viktigaste för dig? Kortast möjliga restid
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigtvis men vi kan tänka oss stopover i Singapore
Försöker ha lite framförhållning med min bokning. Har tidigare försökt hålla utkik och leta alternativ motsvarande veckodagar tidigare under året och de alternativ jag hittat är med Singapore Airlines, Thai eller Turkish. Kan jag överhuvudtaget förvänta mig att det släpps award denna period?

Olyckligtvis så ligger tyvärr SAS egna system nere och United ger mig inte heller någon hjälp sett till att de inte längre visar Singapore eller Thai.

Uppskattar alla tips och idéer!

Du är lite sent ute, SQ släpper sina ca 355 dagar i förväg och mycket är redan sålt i mellandagarna från Europa till Singapore.

Du kan kolla på Aviancas sökmotor, den visar SQ.
25 finns turken med nya direktflyget IST-DPS
26e finns SQ från FRA
Hem verkar det återigen vara turken som har platser kring 9-10 jan. SQ visar bara ekonomi.

1. Varifrån vill du börja din resa? Göteborg eller Stockholm
  2. Var är din destination? Denpasar (Bali)
  3. När vill/behöver du resa ut? 25 DEC + 3 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem?
  5. Hur länge vill du vara borta? 10-14 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? Eurobonus-poäng som krävs (Amex 2-4-1)
  10. Vad är det viktigaste för dig? Kortast möjliga restid
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigtvis men vi kan tänka oss stopover i Singapore
Försöker ha lite framförhållning med min bokning. Har tidigare försökt hålla utkik och leta alternativ motsvarande veckodagar tidigare under året och de alternativ jag hittat är med Singapore Airlines, Thai eller Turkish. Kan jag överhuvudtaget förvänta mig att det släpps award denna period?

Olyckligtvis så ligger tyvärr SAS egna system nere och United ger mig inte heller någon hjälp sett till att de inte längre visar Singapore eller Thai.

Uppskattar alla tips och idéer!
Thai släpper 337 dagar innan så häng på låset och ring till SAS eller Tallinn. ARN-BKK-DPS är helt klart lättast och kortast restid.

Toppen