Senaste nytt

Royal Viking Club EuroBonus?

Ricci

Medlem
Jag letade för en stund sedan i en låda där jag har gamla saker. Jag grävde fram en gammal SAS tag som där stod RVC EuroBonus....

Jag vet att jag fick den när jag blev guld 1996-1997, men vad stod RVC för (har glömt det helt)?

Jag undrar vad som var skillnaden på den tiden mellan RVC och Pandion?
(Om jag inte minns fel hade jag ca: 200 C-klass leg med SK det året)

och om jag inte misstar mig finns där även en historisk länk till Royal Viking Hotel på Vasagatan i Sthlm

Tiden går fort, jag har ett ca 20 år gammalt RVC kort. Det var härliga tider. Knappt något folk i RVC loungen på Kastrup. Det fanns cigariller och cigaretter för de som önskade. Uppgradering över Atlanten redan när man checkade in i Göteborg, utan diskussion. Fast biljetterna var dyra på den tiden :(

Tiden går fort, jag har ett ca 20 år gammalt RVC kort. Det var härliga tider. Knappt något folk i RVC loungen på Kastrup. Det fanns cigariller och cigaretter för de som önskade. Uppgradering över Atlanten redan när man checkade in i Göteborg, utan diskussion. Fast biljetterna var dyra på den tiden :(
Jag kom tyvärr in lite sent (1996-97),men jag kommer ihåg att Champagne flaskorna fanns i kylen på rad....som vilken dricka som helst:) Det hände ett antal gånger att vi delade på ett par stycken om vi var tidiga till flyget.....:p

Toppen