Senaste nytt

Restaurangtips i Boston

Gus

Medlem
Om du vill äta på ett gott och trevligt ställe så rekommenderar jag restaurangen Legal Crossing på 558 Washington St (tror det är en kedja). Helst ska du sitta i baren. Vi åt ostron och drack dry Martini, magiskt! Stämningen är fenomenal (i just baren) med mystisk belysning. Känns som man är med i en spännande amerikansk film!
 

Hachans

Medlem
Om du vill äta på ett gott och trevligt ställe så rekommenderar jag restaurangen Legal Crossing på 558 Washington St (tror det är en kedja). Helst ska du sitta i baren. Vi åt ostron och drack dry Martini, magiskt! Stämningen är fenomenal (i just baren) med mystisk belysning. Känns som man är med i en spännande amerikansk film!

Ja, den ingår i kedjan Legal Sea Foods som finns lite överallt.

Jag rekommenderar Max Brenner som en kul grej om man gillar choklad. Det är choklad som är deras fokus. Extremt goda drinkar och desserter, och helt okej mat. Kedja detta också förvisso, men jag gillar't. 745 Boylston st.
 
Legal Seafoods som äger Legal Crossing (LX) har också flera år vunnit utmärkelsen för att ha bästa clam chowdern. Känns lite fel att äta clam chowder i skum barbelysning, men god är den!
 
Last edited:
Toppen