Gnopps
Medlem
Jo, bra tips! Men gör jag en stor sökning tycker jag om att begränsa så mycket som möjligt för att få fler resultat av ITA.Är det inte enklare att skriva /alliance skyteam, eller är det nån fördel med det sättet att skriva?
Jo, bra tips! Men gör jag en stor sökning tycker jag om att begränsa så mycket som möjligt för att få fler resultat av ITA.Är det inte enklare att skriva /alliance skyteam, eller är det nån fördel med det sättet att skriva?
Bra förslag, men jag misstänker att Skrabban som Malmöbo vill starta resan i Köpenhamn.
Vissa flygbolag erbjuder multistop-bokning på sina hemsidor, annars kan du söka multistopp på både kayak.com och momondo.com för att jämföra priser. I vissa fall ringer jag flygbolaget direkt eller resebyrå, för det senare alternativet se exempelvis här: http://www.businessclass.se/ovrigt/249-resebyra-har-laegst-arvode-foer-bokning-via-telefon.htmlMed risk för att vara en "pain in the ass"...
Hur går ni till väga när ni bokar det rutter ni hitta på ITA?
Någon resebyrå ni kan rekommendera? Antar att ni inte bokar dom på flygbolagets egna sidor, men jag har säkert fel...
Det blev en ToR till AMS i mellandagarna...