tobo
Medlem
Hej gänget,
Suttit och letat mig fördärvad de senaste dagarna/veckorna i omgångar, omöjligt svårt att hitta några intressanta resor öht. Har kommit nära med en resa till Zanzibar men det berodde på att Kenya Airways visade felaktig tillgång. Vet att det blivit bra mycket knepigare med SkyTeam senaste tiden, vet att vi är fyra personer och vet även att det är en populär period att resa men tidigare har jag alltid lyckats hitta något då vi är hyfsat flexibla med datum och resmål och väldigt flexibla med resväg.
Kommer fortsätta leta så klart men slänger ut en livlina här också i någon form av "desperation/förundran"
För att ge en fingervisning om vad jag kikat på:
Bali
Zanzibar
Mauritius
Maldiverna
Seychellerna
Dominikanska
Cancun
Cape town
Suttit och letat mig fördärvad de senaste dagarna/veckorna i omgångar, omöjligt svårt att hitta några intressanta resor öht. Har kommit nära med en resa till Zanzibar men det berodde på att Kenya Airways visade felaktig tillgång. Vet att det blivit bra mycket knepigare med SkyTeam senaste tiden, vet att vi är fyra personer och vet även att det är en populär period att resa men tidigare har jag alltid lyckats hitta något då vi är hyfsat flexibla med datum och resmål och väldigt flexibla med resväg.
Kommer fortsätta leta så klart men slänger ut en livlina här också i någon form av "desperation/förundran"
För att ge en fingervisning om vad jag kikat på:
Bali
Zanzibar
Mauritius
Maldiverna
Seychellerna
Dominikanska
Cancun
Cape town
- Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
- Var är din destination? Någonstans där det går att
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? t-o-r
- När vill/behöver du resa ut? 11-14 april
- När vill/behöver du komma hem? Senast hemma 21a april
- Hur länge vill du vara borta? Så långt som möjligt i intervall ovan
- Hur många personer som skall resa? 4 vuxna (barn 14 & 12 men är ju award)
- I vilken kabinklass?
- Business
- Premium Economy
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Eurobonus
- Vad är din budget? (per person) 130 000 poäng per person samt 2st 2-4-1
- Vad är det viktigaste för dig?
- Sol och bad, möjlighet till utflykt skadar inte
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigt