Senaste nytt

Radisson förlänger status till Feb 2022 pga Covid19

pswe

Medlem
fick mail igår, utöver flexiblare avbokningsregler gör Radisson följande;

Our Commitment to you, our loyal Members
As COVID-19 affects travel plans around the world, we believe our members deserve to use the points that they have acquired and should not be penalized due to circumstances out of their control. As a result, Radisson Hotels is extending its points expiration policy by 6 months (effective March 1, 2020). As an added value, we also extend your elite status through February 2022 to show you our appreciation.

jag är Platinum, om det gör skillnad vet jag ej
 

Canadien

Medlem
fick mail igår, utöver flexiblare avbokningsregler gör Radisson följande;

Our Commitment to you, our loyal Members
As COVID-19 affects travel plans around the world, we believe our members deserve to use the points that they have acquired and should not be penalized due to circumstances out of their control. As a result, Radisson Hotels is extending its points expiration policy by 6 months (effective March 1, 2020). As an added value, we also extend your elite status through February 2022 to show you our appreciation.

jag är Platinum, om det gör skillnad vet jag ej


Tråd finns
Hotellkedjor som förlänger status pga Covid-19 - ENDAST hotell som diskuteras | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

erc

Medlem
Har någon sett sin statusnivå förlängas till 2022 ännu? Hos mig står det fortfarande 2021 (men detta med statusnivåns livslängd verkar vara lite lotto varje år)...
 
Har någon sett sin statusnivå förlängas till 2022 ännu? Hos mig står det fortfarande 2021 (men detta med statusnivåns livslängd verkar vara lite lotto varje år)...
Samma som för Mr. Sparkle:
upload_2020-4-27_11-26-26.png
 

pswe

Medlem
Noterade i appen att min status nu gäller till feb23,
Inte sett något meddelande men antar att de därmed följer Hilton och Marriott i att förlänga ett år till.
Ser ut att vara gjort likadant även i det amerikanska programmet.
 

Jonas F

Medlem
Noterade i appen att min status nu gäller till feb23,
Inte sett något meddelande men antar att de därmed följer Hilton och Marriott i att förlänga ett år till.
Ser ut att vara gjort likadant även i det amerikanska programmet.
Det verkar onekligen så. Även min status är förlängd men har inte sett något meddelande. Men det lär väl komma snart då! Trevligt.
 

erc

Medlem
Noterade i appen att min status nu gäller till feb23,
Inte sett något meddelande men antar att de därmed följer Hilton och Marriott i att förlänga ett år till.
Ser ut att vara gjort likadant även i det amerikanska programmet.
Samma här. Förlängd status till och med februari 2023.
 

erc

Medlem
Har jag förstått det rätt att nätter och stays från 2021 ingår i sin helhet i rollover till 2022? Det har blivit lite svårare att kontrollera vad som är vad nu efter delningen. Men jag har ett betydande antal nights/stays vilket verkar stämma överens med vad som kom ifrån 2021 från icke-americas.
 
Toppen