Senaste nytt

Radisson Blu Resort Maldives

jerixon

Medlem
Det har funnits tidigare när jag tittat men mycket möjligt de sålt slut. Brukar bara vara ett antal nätter som finns till försäljning.

Men visst de kan nog säkert ta bort tillgängliheten också, finns ju garanti blackout perioder osv.

Om de får eller inte.... Det är väll en separat historia det.

Går inte längre att se några lediga nätter med poäng för Radisson maldives, någon som vet ifall dem kan ta bort en hel resort på det sättet?
 
Är det någon som har bokat award på Blu Radisson Maldiverna? Jag överväger att konvertera min MR-poäng till Radisson innan den kommande devalveringen. Försöker få klarhet i hur tillgängligheten ser ut. Verkar vara väldigt bra värde för poängen, 75 000 RR per natt, förutsatt att det går att hitta lediga datum.

Edit: när jag kollar verkar det finnas relativt god tillgänglighet september - december.
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Nej jag bokade aldrig det då sjöflyget var extremt dyrt i mitt tycke.

Är det någon som har bokat award på Blu Radisson Maldiverna? Jag överväger att konvertera min MR-poäng till Radisson innan den kommande devalveringen. Försöker få klarhet i hur tillgängligheten ser ut. Verkar vara väldigt bra värde för poängen, 75 000 RR per natt, förutsatt att det går att hitta lediga datum.

Edit: när jag kollar verkar det finnas relativt god tillgänglighet september - december.
 

Renato

Medlem
Är det någon som har bokat award på Blu Radisson Maldiverna? Jag överväger att konvertera min MR-poäng till Radisson innan den kommande devalveringen. Försöker få klarhet i hur tillgängligheten ser ut. Verkar vara väldigt bra värde för poängen, 75 000 RR per natt, förutsatt att det går att hitta lediga datum.

Edit: när jag kollar verkar det finnas relativt god tillgänglighet september - december.

Jag har kikat på det alternativet också även om jag är diamond på hilton.
Det positiva var att på radisson så var poäng priset 75k men då ingick alla skatter och avgifter.
På hilton så kosta samma datum 10 nätter mig cirka 4000 dollar.

Hur gjorde du i slutet ändan?
 
Toppen