Senaste nytt

Råd: betala räkningar med kreditkortet för att tjäna EuroBonus-poäng?

Ett annat alternativ är att betala räkningar med hjälp av banköverförimg via Revolut som "laddas" från SAS MasterCard.

Tar dock lång tid och du behöver betalningsmottagarens BIC/SWIFT samt IBAN.

Jag sköter de flesta räkningar via Revolut och det fungerar för det mesta. Förutom att det tar lång tid så har jag haft strul med att man måste ange företagsnamn när du registrerar mottagaren precis som det står på fakturan. Om du tex utelämnar AB blir betalningen avvisad.
Kan man ladda med andra kort än SAS MC?

Hur lång tid tar en överföring?

Du säger att FU sköter du flesta räkningarna med detta, vilka kör du inte genom revolut?

Kan man ladda med andra kort än SAS MC?

Hur lång tid tar en överföring?

Du säger att FU sköter du flesta räkningarna med detta, vilka kör du inte genom revolut?

Ledsen off topic men du skrev detta inlägg från en iPhone? Hur många använder ordet FU istället för du? Är så sjukt trött på att Apple gör denna rättstavning som är helt åt pipan, och ja, jag vet att man kan ta bort det genom att trycka på krysset.

Jag ska betala in en handpenning på en lägenhet. Inbetalning ska göras till ett postgiro-nummer med ett meddelande och det går till ett klientelsmedelkonto.
Kan jag göra den betalningen med t.ex. billhop och mitt sas amex elite och få eurobonus poäng?

Jag ska betala in en handpenning på en lägenhet. Inbetalning ska göras till ett postgiro-nummer med ett meddelande och det går till ett klientelsmedelkonto.
Kan jag göra den betalningen med t.ex. billhop och mitt sas amex elite och få eurobonus poäng?

Testa! Beror på kontot och om det är blockat eller ej.

Men ja, rent generellt så är det inga problem.

Toppen