Maja
Medlem
Har tidigare aldrig haft problem med att lägga till min A* bokning gjord via SAS hos Lufthansa/Austrian/Swiss men nu fungerar det inte alls och jag börjar tvivla på mig själv och min egen förmåga.
Har jag helt drömt att det alltid har fungerat tidigare?
Finns det någon vänlig själ som kan förbarma sig och förklara hur tusan jag lägger till en bokning på någon av ovan nämnda sidor?
Är inloggad och klickar på jag på "My booking" --> manage bookings --> "
Det är ju det jag försöker göra, men hur och var tusan lägger jag till dem? Vad är det jag missar?
Jag måste vara helt blind på båda ögonen men kan verkligen inte få till detta. Får upp bokningen om jag klickar på "Check-in / My Bookings" och fyller i PNR + Efternamn, men bokningen registreras inte på mitt konto sedan.
Så vad gör jag för fel?
Har jag helt drömt att det alltid har fungerat tidigare?
Finns det någon vänlig själ som kan förbarma sig och förklara hur tusan jag lägger till en bokning på någon av ovan nämnda sidor?
Är inloggad och klickar på jag på "My booking" --> manage bookings --> "
No bookings available
There are no upcoming bookings in your profile. If you have upcoming bookings please add them to My Bookings."Det är ju det jag försöker göra, men hur och var tusan lägger jag till dem? Vad är det jag missar?
Jag måste vara helt blind på båda ögonen men kan verkligen inte få till detta. Får upp bokningen om jag klickar på "Check-in / My Bookings" och fyller i PNR + Efternamn, men bokningen registreras inte på mitt konto sedan.
Så vad gör jag för fel?