flygaren skrev:1 Miljon bonusresor var nåt nytt, du menar inte vanliga biljetter?Klicka för att utvidga...
flygaren skrev:1 Miljon bonusresor var nåt nytt, du menar inte vanliga biljetter?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Jag tror bara att någon formulerat sig klantigt i e-brevet, för går du till hemsidan så står det just 1.000.000 billiga biljetter ang. kampanjen.En miljon bonusplatser är nog tyvärr bara något för våra våta drömmarMvh/NotRyanKlicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:En kanske lite filosofisk fråga - varför begränsar man tillgången på bonus-platser?Finns det ingen marknads-strateg som inser att det kanske är en bra idé att man får "bränna" poäng och sedan samla fler poäng på köpta biljetter!?De gånger jag lyckats boka bonus-biljetter är till destinationer "off season" och aldrig dit jag vill och när jag vill!Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Om jag minns rätt har SAS liknande system men bara för Pandion.Klicka för att utvidga...
Magino skrev:SAS har det för alla men det kostar galet mycket poäng.Klicka för att utvidga...
AHO skrev:På vissa flygbolags FFP har separat award chart så kallad t ex Anytime, Rule Buster, Flexible, High.Så länge det finns säljbar plats kan man boka bonusresa med poäng, dock avsevärt mycket mer poäng än normalt.Om jag minns rätt har SAS liknande system men bara för Pandion.Klicka för att utvidga...