Yes, varken app eller web verkar fungera.Är det ngn av era andra som har problem att logga in ikväll på SAS Mastercard?
Tack för datapunkt! Samma här.Yes, varken app eller web verkar fungera.
Det har diskuterats flera ggr tidigare… läs ner nedanNg som vet om det är kortnumret enbart ocr?
Yes. Får väl ringa imorrn.Det har diskuterats flera ggr tidigare… läs ner nedan
SAS Mastercard kreditgräns
Jag har ett SAS Mastercard med låg kredit. Nu vill jag göra en inbetalning till det kontot men har ingen faktura. Jag ska boka en resa och behöver tillgång till hela krediten. Hur gör jag?www.businessclass.com
Det är samma OCR som du hade på din senaste fakturan, du hittar den i appen och gå in på fakturorYes. Får väl ringa imorrn.
Problemet var att det inte gick att logga in på varken appen eller webben och jag ville betalt min månatliga räkning. Hoppas det löser sig under dagen.Det är samma OCR som du hade på din senaste fakturan, du hittar den i appen och gå in på fakturor
Det fungerar inte med kortnumret längre .
Jag kan logga in i appen och se fakturor nuProblemet var att det inte gick att logga in på varken appen eller webben och jag ville betalt min månatliga räkning. Hoppas det löser sig under dagen.
Nu verkar det ju gå att logga in i appen igen men om det händer fler gånger så kan du kolla under genomförda betalningar på din bank, där kan du se det ocr som du betalade till förra gången.Problemet var att det inte gick att logga in på varken appen eller webben och jag ville betalt min månatliga räkning. Hoppas det löser sig under dagen.