Senaste nytt

Praktisk telefonhållare för korta flygningar

jumbooze

Medlem
Hej,
Köpte denna hållare för en billig peng på kjell.com

Trodde jag skulle ha den som stativ på det nedfällbara bordet men idag så funkade den ännu bättre som hållare nedsatt i tidningsfickan.

d2a5acecda9eae472ff147340407473d.jpg

911cba4140fe4cc195c4453f987f2a31.jpg

Så nu med netflix offline + bose och hållaren = JumboIFE

Jag får tacka för tipset, såg detta och köpte en likadan innan kortresa CPH-ZRH-CPH, funkade jättebra. Fint att kolla Netflix på flyget...

Kan tipsa också om att Apples egna fodral (med magneter) för iPad mini klarar att hålla iPaden hängande från tidningsfickorna också. Men det varierar lite beroende på sätesmodell och så hur bra det fungerar.

Har tittat på din bild nu en stund och förstår inte alls vad den har för funktion som kan jämföras med vad som skrivs ovan. Du får gärna förklara.

Funktionen på denna modell, kallad "Ficka", är att du efter ha satt apparaten i flygsäkert läge sedan sätter den i fickan och låter den ligga där tills den korta flygningen är över och det är dags att sätta igång sändningarna i telefonen.
Du slipper riskera att glömma den, tappa den i backen när stolsgrannen ska klämma sig förbi, och, framförallt så slipper du sitta och titta in i denna lilla elektriska skärm likt en hypnotiserad som inte kan spendera ens 2 minuters väntan utan att slå igång ett roligt videoklipp på en hund eller tv-serie.
Man får lite tid med egna tankar.

Men bara för att jag föredrar denna hållare betyder inte att alla andra också måste nyttja den, och förhoppningsvis använder annat folk inte mina hållare. ;)

Toppen