Senaste nytt

Polaris lounge i Washington när man flyger Brussels?

Jag flyger med Brussel till Bryssel i Business nästa vecka och funderade på om man enkelt kan ta sig till Polaris Loungen? För om jag inte minns fel så har man tillgång inom *Alliance om man flyger Business.

Någon som har någon info hur man tar sig dit om man flyger med Brussels? Olika terminalen?

Jag flyger med Brussel till Bryssel i Business nästa vecka och funderade på om man enkelt kan ta sig till Polaris Loungen? För om jag inte minns fel så har man tillgång inom *Alliance om man flyger Business.

Någon som har någon info hur man tar sig dit om man flyger med Brussels? Olika terminalen?
Polaris ligger på C så ta tåget dit bara och sen ta tåget tillbaka. Antar att Brussel flyger från B. Tar c:a 15min emellan totalt.

fcx

Medlem
Polaris ligger i C-gates. Brussels avgår oftast från B-gates. Det går dock fortare att ta tåget till A och promenera till B, än att ta tåget ända till B. A, B, C och D sitter ihop efter security, så det är fritt att ta sig mellan. Det är bara vid ankomst man är begränsad i hur man får röra sig.

Har denna rubrik ändrats sen tråden skapades? Jag har för mig tråden handlade om Chicago först. Nu känns det som att flertalet inlägg är fel när rubriken säger att det handlar om Newark…

Har denna rubrik ändrats sen tråden skapades? Jag har för mig tråden handlade om Chicago först. Nu känns det som att flertalet inlägg är fel när rubriken säger att det handlar om Newark…
Nej, den handlade om IAD (Washington), jag är trådskaparen men jag ändrade INTE titeln.

Gäller svaren ovanför fortfarande för Dulles?

Toppen