Det verkar vara ändrat om du tittar på Priority Pass webbsida. Loungen kommer upp i listan nu.Christian R skrev:Plaza Premium får du ikke adgang til med Priority Pass, så det er United Club Lounge der gælder hvis du ikke vil betale.Klicka för att utvidga...
Der kan man bare se, der stod nemlig ingen ting på Plaza Premiums hjemmeside - men de vil nok også hellere sælge adgang til fuld pris... Under alle omstændigheder en glædelig nyhed!Jacob skrev:Det verkar vara ändrat om du tittar på Priority Pass webbsida. Loungen kommer upp i listan nu.Klicka för att utvidga...
Fick mejl 9/10 att PP har access, verkar som båda är bra. Min fru flyger ikväll från Terminal 2 så jag ska framföra tipsen, tack!Jacob skrev:Jag visste faktiskt inte att Plaza Premium fått samarbete med Priority Pass, så var det inte när loungen öppnades. Jag mailade även deras huvudkontor i Hong Kong i september och då var inget klart. Men kul!United Club är vassare, men om du har tid och praktiskt möjlighet, varför inte besöka båda?Klicka för att utvidga...