Senaste nytt

Platinum and Priority Pass - France

Ja - och i Sverige får ju inte nya extrakortsinnehavara av Amex Platinum Priority Pass längre (vilket de får i Frankrike - låt vara med starkt begränsat antal besök). Så trenden är densamma i hela Europa, men tillgången till Priority pass stryps uppenbarligen på olika sätt på olika marknader. Slutresultatet är dock detsamma. Mindre valuta för kortavgiften.

Ja - och i Sverige får ju inte nya extrakortsinnehavara av Amex Platinum Priority Pass längre (vilket de får i Frankrike - låt vara med starkt begränsat antal besök). Så trenden är densamma i hela Europa, men tillgången till Priority pass stryps uppenbarligen på olika sätt på olika marknader. Slutresultatet är dock detsamma. Mindre valuta för kortavgiften.
Så dom får 30 besök tillsammans? Om man kan använda flera av dom samtidigt (exempelvis ta in 3 gäster) så skulle jag se det som en förbättring men det beror ju bara på att jag använder det rätt sällan eftersom jag har både SAS LTG och just nu förlängt LH SEN. Men tror även sällanresenärer skulle gilla att ta in fler gäster. Om det inte funkar så är det såklart en försämring för alla.

Toppen