Senaste nytt

Personlig intervju på uppdrag av SAS - någon mer som ska dit?

Brandten

Medlem
Nu heter den ju visserligen personlig men tveksam att jag är den enda i SAS kunddatabas som fått detta så tänkte fråga här om någon annan ska till Norstat nästa vecka och snacka med/om SAS?

"
SAS genomför just nu en utveckling av en funktion gällande företagsprofil och bokning på sas.se och vill därför gärna träffa dig för att genomföra en intervju med dig där du dels får tycka till kring systemet men även testa några nya funktioner.
"

Jag träffade också SAS för att vara med och testa poängresebokning. Fick prova lite på mobil och dator, de ställer frågor under tiden om vad man tittar på först, hur man uppfattar olika delar och funktioner. Dessutom spelas det in och andra personer följer hur man reagerar och agerar. Fick precis som @Andreas Ekman biocheckar.

Jag träffade också SAS för att vara med och testa poängresebokning. Fick prova lite på mobil och dator, de ställer frågor under tiden om vad man tittar på först, hur man uppfattar olika delar och funktioner. Dessutom spelas det in och andra personer följer hur man reagerar och agerar. Fick precis som @Andreas Ekman biocheckar.
Hade ju varit lite smartare att använda en eyetracker för att se vad du kollar på, istället för att fråga vad du kollar på. Det är sällan samma sak.
Exvis Tobii.com - världsledaren inom eyetracking

Toppen