Senaste nytt

Parkering på Sturup - vad rekommenderas?

Bat

Medlem
Brukar alltid resa från Kastrup men nu blev den en semesterresa från Sturup istället. Vilken parkering rekommenderar ni där för 1 vecka? Tidigare har de haft problem med inbrott på parkerade bilar, är det löst?
Det verkar finnas några elbil-ladd platser, kostar det något extra att vara inkopplad på en sådan under hela parkeringstiden?

Om det är Swedavias parkering så är de laddplatserna garanterat upptagna.

Jag har använt Valet Parking. 8 dygn för 550kr och du släpper bilen i p-huset närmast terminalen och hämtar den där också). Jag brukar passa på att få den tvättad. De har dessutom tillval där du kan få tillbaka bilen laddad för 150kr extra (billigare för laddhybrider). Rekommenderar varmt.

Låter som ett intressant alternativ. Prismässigt verkar det rätt likt (lördag-lördag):
1686130180160.png

Man vill ju dock inte råka ut för något nyckelstrul eller liknande vid uthämtning.

Om det är Swedavias parkering så är de laddplatserna garanterat upptagna.

Jag har använt Valet Parking. 8 dygn för 550kr och du släpper bilen i p-huset närmast terminalen och hämtar den där också). Jag brukar passa på att få den tvättad. De har dessutom tillval där du kan få tillbaka bilen laddad för 150kr extra (billigare för laddhybrider). Rekommenderar varmt.

Det var inga konstigheter. De har ett nyckelskåp vid biluthyrningen. Du får koden på SMS och sen bara hämtar du nycklarna.

Vill du ha både hängslen och livrem kan du ju ta med reservnyckeln. :)

Toppen