Senaste nytt

Oppdatering av statistikk på appen

Oppdatering av statistikk kan noen ganger ta veldig lang tid. Eksempelvis kommer det fleste inn på statistikken i løpet av 4-5 dager etter at flyreisen er registrert EB kontoen, mens andre kan ta 14 dager eller enda lengre.

Statistikken oppdaterer seg også med ulik frekvens på Iphone appen sammenlignet med Ipad appen. Iphone appen ligger alltid 2-3 dager etter Ipad appen.

upload_2017-2-25_15-34-17.png

Andre som har samme erfaringer som meg ?

Jag har inte tänkt på det där. Men jag har aldrig förstått vad som ingår i statistiken och vad som inte ingår så ur det perspektivet är det bara en rolig grej som jag inte tar på så stort allvar.

iPad-appen ska SAS för övrigt lägga ner så det problemet kommer att försvinna :)

Jag har inte tänkt på det där. Men jag har aldrig förstått vad som ingår i statistiken och vad som inte ingår så ur det perspektivet är det bara en rolig grej som jag inte tar på så stort allvar.

iPad-appen ska SAS för övrigt lägga ner så det problemet kommer att försvinna :)
Det er riktig at Ipad appen skal forsvinne. Min erfaring er at Iphone appen er enda tregere med oppdatering av flighter.

Jeg har fulgt med litt over tid på min statistikk og det som inngår er alle betalte SK flighter, dvs at bonusreiser inngår ikke i statistikken.

Det jeg ikke forstår logikken med er at Ipad appen skal bort nå som også fysiske aviser forsvinner fra 1.3 fra loungen. For meg er det helt håpløst å lese en avis på Iphone. Det gjør jeg bare på en Ipad eller annet nettbrett.

Det jeg ikke forstår logikken med er at Ipad appen skal bort nå som også fysiske aviser forsvinner fra 1.3 fra loungen. For meg er det helt håpløst å lese en avis på Iphone. Det gjør jeg bare på en Ipad eller annet nettbrett.
Det är väl just det, det saknas logik och helhetstänk. Varje enhet är som en riktigt, riktigt isolerad ö.

Toppen