Gus skrev:Angående att ändra i sin SAS Plus biljett. Om jag bokar en bonusbiljett nu med 70-årsfirandet med routing ARN-CPH-MUC//MUC-CPH-ARN, kan jag i MUC (eller någon vecka före avresa) plocka bort sista flighten så jag endast åker MUC-CPH?Klicka för att utvidga...
Det är helt off topic i och med du reser med bonusresabiljetten.Gus skrev:Angående att ändra i sin SAS Plus biljett. Om jag bokar en bonusbiljett nu med 70-årsfirandet med routing ARN-CPH-MUC//MUC-CPH-ARN, kan jag i MUC (eller någon vecka före avresa) plocka bort sista flighten så jag endast åker MUC-CPH?Klicka för att utvidga...
Okej, då vet jag.Dr. Miles skrev:Det är helt off topic i och med du reser med bonusresabiljetten.Om du ändrar (t ex ta bort en del av flighterna) bonusresabokningen före avresa, räknas det som ombokning och i så fall behöver du att betala enligt ordinarie poängtabell. ( = Läs: det blir dyrare)Klicka för att utvidga...
Bonusresa biljett och SAS Plus (betald) biljett är två olika saker. De har helt olika regler.Gus skrev:Okej, då vet jag.Men hur kan det vara off topic? Tråden gäller väl ombokning av en sas plus-biljett och det är det jag frågar om!?Klicka för att utvidga...