J jonathanc New member Sep 18, 2015 #1 Kan jag få de 18 000 poängen som man får om en vän bjuder in mig, eller är det endast för helt nya kunder? Detta förutsatt att en vän bjuder in mig.
Kan jag få de 18 000 poängen som man får om en vän bjuder in mig, eller är det endast för helt nya kunder? Detta förutsatt att en vän bjuder in mig.
P palmen New member Sep 18, 2015 #2 Jonathanc skrev:Kan jag få de 18 000 poängen som man får om en vän bjuder in mig, eller är det endast för helt nya kunder? Detta förutsatt att en vän bjuder in mig.Klicka för att utvidga... Click to expand... Det ska bara vara för "Nya" kunder, dvs byter du kort inom amex får du inga extra poäng just för själva bytet.
Jonathanc skrev:Kan jag få de 18 000 poängen som man får om en vän bjuder in mig, eller är det endast för helt nya kunder? Detta förutsatt att en vän bjuder in mig.Klicka för att utvidga... Click to expand... Det ska bara vara för "Nya" kunder, dvs byter du kort inom amex får du inga extra poäng just för själva bytet.
P poiu New member Sep 18, 2015 #3 Har man ett corporate-kort får man bonusen men om man som i ditt fall byter mellan privata kort så får man ingen bonus
Har man ett corporate-kort får man bonusen men om man som i ditt fall byter mellan privata kort så får man ingen bonus