Senaste nytt

Nya Klarna kortet (diskussion om kortet inte bolaget)

jimmy_h

Medlem
Skapar en ny tråd då den tidigare fokuserar på bolaget Klarna och inte kortet i sig. Visserligen kan kortet och Klarna diskuteras i samma tråd men också i två olika.

Jag uppfattar det som att samma leverantör av förmåner används som för Revolt, eller skiljer sig förmånerna?
Lockar förmånerna er? För enbart med cash back / poängöverföring blir det svårt att motivera kortet

Lockar förmånerna er? För enbart med cash back / poängöverföring blir det svårt att motivera kortet
Det är möjligt att jag missat något som skrivits, men jag tycker inte förmånerna är så klara och tydliga ännu. Hur går det till när man växlar till flygbonusprogram, vad är kursen? Jag tyckte mig läsa att det skulle ingå försäkring, men vad är villkoren, hur står den sig mot andra korts?

De prenumerationer som listades är inget som åtminstone jag är intresserad av, men ifall man tex kan växla till avíos (eller kanske tex Hilton?) till bra kurs blir det ju ett intressant komplement till Amex PointsPlus tänker jag. Kort som är mer smalt inriktade, som Amex Elite/SAS MC Premium lär alltid ha övertaget om man passar in i just deras box…

Toppen