Senaste nytt

Strawberry app

intuition

Medlem
Jag hade samma. Det stod att jag inte var utcheckad (dvs jag kunde klicka "checka ut").
Det försvinner efter någon dag.
Men buggigt är bara förnamnet. Och det kommer nya versioner nästan varje dag nu...
 

hco

Medlem
Har inte bott sen senaste versionen. Men förut syntes min uppgraderade rumstyp om jag gick in på bokningsinformationen i appen.
 

intuition

Medlem
Har inte bott sen senaste versionen. Men förut syntes min uppgraderade rumstyp om jag gick in på bokningsinformationen i appen.
Ja, det är ändrat i nya versionen. Det syns inte i bokningsinformationen.
Om du tittar bakåt i tråden ser du i post#14 att man nu hittar detta om man går in i betalningsbilden istället.
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
Ja, det är ändrat i nya versionen. Det syns inte i bokningsinformationen.
Om du tittar bakåt i tråden ser du i post#14 att man nu hittar detta om man går in i betalningsbilden istället.

Perfekt, tack. Nu förstår jag.

Ja, ser under 'Pay' att jag blivit uppgraderad nu kvällen innan (som guld).
 

intuition

Medlem
Jag installerade ny version av appen. Texten över ändringar sa typ "här kommer de första förbättringarna ni bett om. Nu är det enklare att checka in, vi leder dig genom flödet från betalning till incheckning till nyckel".

En klassisk "förbättring". Nu kan man inte längre se vilken rumskategori man är bokad i, dvs man kan inte se om och till vad de uppgraderat i förhand. Jag hittade iaf inte det.
Dessutom, ständiga krasher med "Oops något gick fel, försök igen".
:(
 
Jag installerade ny version av appen. Texten över ändringar sa typ "här kommer de första förbättringarna ni bett om. Nu är det enklare att checka in, vi leder dig genom flödet från betalning till incheckning till nyckel".

En klassisk "förbättring". Nu kan man inte längre se vilken rumskategori man är bokad i, dvs man kan inte se om och till vad de uppgraderat i förhand. Jag hittade iaf inte det.
Dessutom, ständiga krasher med "Oops något gick fel, försök igen".
:(
Iphone?
 
Toppen