Senaste nytt

Strawberry app

guwonder

Medlem
I used to have various problems and even persistent blocks when trying to log in to my account on the app while in the US. But more recently I’ve no longer had that problem even when the involved US IP addresses remained constant when trying to access the Strawberry app. Using a VPN would get me around the block sometimes. Seemed like geographical-based or other IP-based blocking. Presumably done for “security” reasons.

Sometimes if you disconnect your router for long enough, you can get a different IP address and that sometimes has helped, but if the block is CGNAT-level block, it can be a more persistent IP block that hits since a simple release and renewal may not be good enough.
 

hco

Medlem
Appen helt buggat ur för mig. Loggas ut efter några minuters användande. Måste logga in med 2FA-kod. För att loggas ut efter några minuter. Etc i cirkel som inte verkar ta slut (tröttnade efter fyra varv).

Är på samma nät jag alltid är och ingen VPN.

Android 6.15.0
 

mrestes

Medlem
Appen helt buggat ur för mig. Loggas ut efter några minuters användande. Måste logga in med 2FA-kod. För att loggas ut efter några minuter. Etc i cirkel som inte verkar ta slut (tröttnade efter fyra varv).

Är på samma nät jag alltid är och ingen VPN.

Android 6.15.0
Samma karusell här. Måste logga in om och om igen utan att någonsin bli inloggad.
 
  • Sad
Reactions: hco

bvs

Medlem
Det har gjorts ett försök att få tydligare kategorisering av poänghistoriken i appen. Det här är i alla fall inget jag sett tidigare. Köpen i december är även taggade med dubbla bonuspoäng korrekt.


Screenshot_20240312-084755.png
 

hco

Medlem
Det har gjorts ett försök att få tydligare kategorisering av poänghistoriken i appen. Det här är i alla fall inget jag sett tidigare. Köpen i december är även taggade med dubbla bonuspoäng korrekt.


Visa bifogad bild 151211
Kors i taket! Någon jobbar med att fixa och förbättra. Toppen!

Nu fungerar även filtrering av Mastercard-transaktioner.

(När fixas att se uppgradering i appen. Kanske snart. Mvh, optimist)
 

Fredah

Medlem
Det har gjorts ett försök att få tydligare kategorisering av poänghistoriken i appen. Det här är i alla fall inget jag sett tidigare. Köpen i december är även taggade med dubbla bonuspoäng korrekt.


Visa bifogad bild 151211
Grym förbättring, blir ju oerhört mycket lättare att se om man har fått rätt poäng.

Jag tycker mig också se en förbättring om när poängen kommer in. Checkade ut 06:10 i morse och när jag kollade 06:30 så var poängen redan inne. Tumme upp
 
Toppen