Tricket är att låtsas vara amerikansk medborgare hela vägen fram.
Ja för när du väl kommer fram har kontrollanterna ändå ingen aning om från vilken kö du skickades och har inte betalt tillräckligt för att bry sig om det.
Tricket är att låtsas vara amerikansk medborgare hela vägen fram.
Använde MPC på JFK igår 1 person före mig tog mindre än 2 minuter. Global Entry bredvid var 12 personer i kön. Strålande produkt.
MPC will work for you, but MPC will not work for your accompanying family members unless those family members happen to have a US or Canadian passport as US or Canadian citizens.Jag är returning ESTA och har använt MPC tidigare men kommer resa med familj som inte varit i USA.
Kommer jag kunna använda MPC vid ankomst?
MPC will work for you, but MPC will not work for your accompanying family members unless those family members happen to have a US or Canadian passport as US or Canadian citizens.
Well, I was out of date. It sounds like now they are good to use MPC with you after a recent update.They don´t. We all traveling on ESTA.
I was trying to find this list of eligible users of MPC on the CBP website but could not find it. I only find it in the MPC-app. Do you happen to have a link?Well, I was out of date. It sounds like now they are good to use MPC with you after a recent update.
****Refer to the list below to see if you and your family members are eligible to use the CBP MPC app:
- U.S. citizens with a valid U.S. passport
- Canadian citizens with a valid
Canadian passport- Lawful Permanent Residents with a valid
LPR card- Visa Waiver Program travelers with a valid passport from a Visa Waiver country
QR code has been scrapped as CBP no longer uses QR code from the receipts.
On some receipts they have also added queuing instructions to help MPC users.