Ja det finns ju verkligen en uppsjö av kopior så ska kika på alla alternativ. Såg Samsung Gear 360 demovideo i skidbacken och tyckte det såg lite flummigt ut med vridningen av videon. Blev lixom inte tillräckligt snygg 360. Sen är nog inte 360 behovet så stort om jag ska filma en flygning genom fönstret i 8h med någon bild varje minut (eller hur jag nu ska göra).För det man har dessa kameror till, så tycker jag att GoPro är för dyr. Kopiorna ger ganska bra kvalité och funkar i princip lika bra. Givetvis är originalet lite bättre, men pris/prestanda är bättre på kopiorna. Men som sagt, GoPro är 2015. Framtiden är 360° och VR! Jag är sjukt sugen på en Samsung Gear 360° själv, men eftersom det varit lite för mycket på lek och spelkontot sista månaden så får jag nog vänta lite med den...
Hahaha Ja det blir nog onekligen ett nytt perspektiv på Youtube om jag skulle köra hela resan med en 360 kamera.Med en 360-kamera får man även se filmskaparens dekadens i business class-stolen, både överkonsumtion av kaviar och bubbel, kanske med inslag av näspetande också?![]()