Senaste nytt

Någon som har bokat om del av resa?

ante_77

Medlem
Då jag oftast flyger utan att göra den minsta ändring i mina bokningar och ganska fasta datum, så har resemönstret ändrat sig ganska radikalt.

Nu blir det lite mer med Thai och frekvensen av resandet har minskat drastiskt.

Så till min fråga.

Om jag har t.ex LLA-ARN-BKK-INC på utresan och INC-BKK-ARN-LLA på hemresan.....
Kan jag då ändra hemresan med att ta en 3dagars stopover i BKK och en tvådagars i Stockholm?

Per idag är det bokat rakt igenom med 13t i BKK och ca 4t ARN

Nu inser jag att jag är helt värdelös på sådant här när jag går utanför mitt invanda resemönster.

Då jag oftast flyger utan att göra den minsta ändring i mina bokningar och ganska fasta datum, så har resemönstret ändrat sig ganska radikalt.

Nu blir det lite mer med Thai och frekvensen av resandet har minskat drastiskt.

Så till min fråga.

Om jag har t.ex LLA-ARN-BKK-INC på utresan och INC-BKK-ARN-LLA på hemresan.....
Kan jag då ändra hemresan med att ta en 3dagars stopover i BKK och en tvådagars i Stockholm?

Per idag är det bokat rakt igenom med 13t i BKK och ca 4t ARN

Nu inser jag att jag är helt värdelös på sådant här när jag går utanför mitt invanda resemönster.

Vad är det för typ av biljett?

Lite klent med information,
Det enklaste och det mest korrekta svaret bör du få om du kontaktar resebyrån du köpt biljetten av,

Oavsett hur "fel de brukar ha" är det dem som ska boka om biljetten:)

Lite klent med information,
Det enklaste och det mest korrekta svaret bör du få om du kontaktar resebyrån du köpt biljetten av,

Oavsett hur "fel de brukar ha" är det dem som ska boka om biljetten:)

Visst är det så.
Det korrekta svaret får man nog av Thai då jag bokat med dom.

Tänkte mest om någon hade erfarenhet om att ändra "halva delen av returen"

Vilket bolag åker du med Bangkok-Yinchuan? Air China?

Som skrivits tidigare så måste du kolla med resebyrån eftersom du inte bokat själv. Jag tvivlar på att du bokat klass Y, eftersom de brukar vara lika dyra som en Businessbiljett, troligen en lägre bokningsklass i ekonomi?

Toppen