Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Jag har nu ett erbjudande
500 p för förbeställd mat.
Max 1 gång, boka resa sen 29 sept.

Och det går tyvärr nte att lägga till mat i en redan köpt resa (trots det nya "fina" bokningssystem et), så ingen kampanj som jag jublar åt. Men är det någon som ska in och boka och brukar förboka mat är det lätta poäng
Vet någon om detta gäller flera gånger?

Dubbla poäng imorgon!​

En härlig långhelg kan vara allt som behövs för att få energin på topp. Passa på att boka en minisemester att se fram emot i höst. Den 10-11 september får du dubbla SJ Prio-poäng på alla resor.

Använd kampanjkod 48HSEP24 när du köper dina resor imorgon.

Erbjudandet är personligt och gäller för köp av resor med SJs tåg. Köp 10-11 september 2024. Kan inte kombineras med andra erbjudanden. Dina SJ Prio-poäng får du efter resan.
Härligt!

Informationen i kampanjen är som jag skrev ovan 1 köp. De brukar vara duktiga på att implementera de begränsningar som sätts av kampanj-teamet. Men kanske har någon redan hunnit boka och resa 2 gånger och kan bekräfta om de fått 500 eller 2x 500.
Det stod samma sak i kampanjen med rabatt på resor tisdagar till torsdagar, men sen visade det sig att kampanjen kunde användas om och om igen. Väldigt otydligt med andra ord. Detta var iofs innan systembytet.

Toppen