Senaste nytt

Mikkeller Frequent Flyer

palmen

Moderator
Ok, vem blir först med att skaffa? Jag har en resa i början på 2022 då jag kan besöka Mikkeller Loungen.

Screenshot_20211229-122131_Instagram.jpg

Känns som denna kampanj är skapad med dig som mall @palmen , ska också till Köpenhamn i början på januari, serverar dom Sofiero där eller? Annars hoppar jag nog över det.
Jag utmanar dig, köp en flight med en av allt på tapp. Sen hittar du säkert något du kan dricka. De har sina egna lager öl så de passar säkert, lite dyrare än Sofiero dock.

Jag utmanar dig, köp en flight med en av allt på tapp. Sen hittar du säkert något du kan dricka. De har sina egna lager öl så de passar säkert, lite dyrare än Sofiero dock.
Jo då jag gillar Mikkeller så det kommer inte vara några problem att hitta något gott att dricka! :)

Tänk om varje öl också skulle räknas som x5 :D
Testa att inte äta någon mat på ett dygn innan så får du effekten av "5x så snabbt rakt upp i skallen" ;)
EDIT: Blir ju även 1/5 av priset innan det tar stopp

Om de skapar olika statusnivåer berode på hur mycket man handlar får det ödesdigra konsekvenser för forumets medlemmar. Tänk ett Mikkeller-run med SAS-poäng x4 samt en natt på Clarion CPH med x5 kvalificerade nätter…
Det är ungefär det enda som kan få mig att planera en flygresa just nu :)

Toppen